woensdag 13 juli 2016

Summer SAL...

Jullie hebben hem vast al gespot!!!
 
De Summer SAL (klik)
van Simone...
 
Een plaatje om te zien én
erg leuk om te borduren...*Ü*...


Het patroon is 241 x 176 kruisjes.

Het patroon wordt in 9 delen gepubliceerd.

Vanaf 29 juni verschijnt er,
 iedere woensdag,
 een deel van het patroon.

 Op 24 augustus het laatste deel.


Mijn lapje ligt klaar.

Voor het borduren gebruik ik
 mijn Aurifil klosjes rood en blauw.

Ik kom deze zomer wel door...*Ü*...

Dank je wel Simone!!!

2 opmerkingen:

Hobbyrita zei

Heb even getwijfeld om ook mee te doen, de vorige jaren deed ik trouw mee, maar dit jaar pas ik, maar misschien print ik toch nog de patroontjes uit voor later, wie weet. Benieuwd hoe jouw SAL zal worden, veel plezier!
Grtjes, rita.

Guusje, zei

Ja het is weer een beautie. Ik heb ook alles klaar liggen maar wil eerst bnpg een ander werkje afmaken.