vrijdag 8 januari 2016

Virus...

Wat ziet de wereld er toch anders
 uit als de zon schijnt...
 
Al lekker even buiten geweest.
 
 
Nog even de laatste spullen pakken en
 dan op weg naar Afke (klik).
 
Dit keer hoef ik niet bang te zijn voor
autodeuren die dicht blijven zitten...*Ü*...
 
Breiwerkje en mijn borduurlap gaan mee.
Misschien ook wel wat stofjes...
 
 
Deze lapjes heb ik hier (klik) al eens laten zien.
Bedoeld voor de Love Entwined 1790.
De zigzand rand is braaf gepatched...
en toen bleef het stil.
 
Ik denk dat ik ze nu ga gebruiken voor de
 Antique Wedding Sampler van Di Ford.
 
Ik ben nog op zoek naar een
 goed broderie perse stofje.
 
Maar ik heb ook al een leuk alternatief...
wel heel erg arbeidsintensief...
zelf bloemetjes en blaadjes maken
en dat appliceren.
 
 
Door alle mooie stofjes en quilts
 die ik deze week heb gezien
 begint het quiltvirus weer te komen.
 
Gisteren dacht ik even een ander
 virus te hebben opgelopen.
 
Maar met een warme kruik
en een fijne quilt vroeg
onder de wol doet wonderen.
 
Fijn weekend allemaal!!!

6 opmerkingen:

Wilfried zei

Hoi meis,

Beterschap.
Een fijne quilt om onder te slapen doet wonderen. 😚

Liefs uit Rekken

Marjan zei

Fijn dat je niet 'echt' ziek bent geworden. een quiltvirus hoeft niet bestreden te worden, daar mag juist van genoten worden :-)
Veel plezier bij Afke, gezellig!
Groetjes weer

marga zei

Mooie lapjes. En over een virus gesproken. Ik moet je wat bekennen. Bij mij heeft het borduur virus toegeslagen en dan heb ik het over de Romantic Sampler. Ik was er helemaal weg van toen ik haar "want het is een mooie dame" op jou blog zag staan. Ben afgelopen week begonnen en met dezelfde kleurtjes.
Wel een beetje na apen maar ik hoop niet dat je er veel problemen mee hebt.
Fijn weekend.
groeten
Marga

Anoniem zei

Wat een prachtige stofjes laat je daar zien. Heeft dat andere "vervelende" virus je toch niet te pakken gekregen, hoop ik. Groetjes Wilma

Hobbyrita zei

De prachtigste stofjes heb je daar weer tentoon gespreid, dat wordt weer een hele mooie quilt of zo en het quiltvirus is onschadelijk dus daar hoef je niet voor naar de dokter ;-) en gelukkig heeft het "echte" virus je niet onderuit gekregen!
Grtjes, rita.

Flickenstichlerin zei

Dear Annelein,
I have a fabric buying virus too and am not able to get rid of it.
Greetings,
Sylvia