zaterdag 21 november 2015

QAL's en BOM's...

 Woensdagmorgen, héél vroeg,
was ik aan het surfen
op het wereldwijde web.

Om alvast weer een beetje
 aan het quiltvirus te proeven.

Daar kwam ik deze schatten tegen.

 
Deze QAL is al bijna afgelopen.
Het laatste deel wordt op
 15 december vrij gegeven.
 
De patroontjes zijn nog steeds hier beschikbaar.

 
Dit is de Moda Sampler Block Shuffle.
Deze is gestart op vrijdag 6 november.
 
Het zijn niet mijn kleuren...
maar het is een leuke uitdaging
 voor wie de Dear Jane
 een te groot projekt vinden.
 
Elke vrijdag worden er
 twee blokken vrij gegeven.
 
Op 12 februari 2016 komen
de laatste twee blokken.
 
Alle patronen zijn hier te downloaden.

 
start op 15 februari 2016.
 
Dit is mijn favoriete.
 
De quilt bestaat uit zes blokken.
 
De blokken moeten dus een
 paar keer worden gemaakt.
 
Er is dus genoeg om de komende
 winter door te komen.

4 opmerkingen:

Truus zei

Weer genoeg leuke projecten om mee aan de slag te gaan.
En dan heb je ook nog je breiwerk en je borduren - vervelen komt in jouw woordenboek ook niet voor.
Goed weekend
groetjes, Truus uit Drenthe

Atelier Ullizee zei

Een leuk idee, het begint hier weeral te kriebelen...

Flickenstichlerin zei

Wow, so many beautiful quilt alongs, so tempting.
Greetings,
Sylvia

Hobbyrita zei

Wat een aanbod voor de quiltsters, je zou niet weten welk te kiezen, het ene al mooier dan het andere. Helaas is quilten niet mijn ding, maar ik zie het wel heel graag en bewonder de mensen die het kunnen. Jij verveelt je ook nooit, want naast dit, borduur en brei je ook nog, een bezige bij, net als ik ;-)
Grtjes, rita.